Количество
|
Стоимость
|
||
|
Вивчай будову тіла людини в ігровій формі разом з магнітним набором від французького бренду Janod. 76 магнітних частинок і 1 дошка-основа для навчання та збирання різноманітних частин людського тіла. Гра пропонує скласти 4 карти людини в залежності від тематики: будова опорно-рухового апарату, будова м’язів, розміщення органів та судин, а також – тіло людини. У наборі – маленька дерев’яна вказівка. Батьки можуть для зручності повісити дошку-основу на стіні і розповідати діткам про будову людського тіла. Цей набір отримав золоту відзнаку на незалежному конкурсі споживачів у Опенхаймі, а також був визнаний у США. Рекомендовано для дітей з 7 років.
Французький виробник піклується про всебічний розвиток дітей і створює яскраві та цікави набори, які дозволять у веселій ігровій формі отримати базові знання про речі, що нас оточують кожен день. Серед ігрових наборів є безліч цікавих комплектів і на різну тематику: робочі інструменти, медицина, кулінарія, краса, музика, спорт та багато іншого.
Особливість набору у його деталізації.
Гра пропонує скласти 4 карти людини в залежності від тематики: будова опорно-рухового апарату, будова м’язів, розміщення органів та судин, а також – тіло людини.
Елементи виготовляють із натуральних порід дерев, якісно і точно обробляють та вкривають безпечними фарбами. Із наборами Janod приємно грати, вони подарують багато радості дітям і ще довго служитимуть.
Французький виробник Janod, піклуючись про всебічний розвиток дітей, створює яскраві іграшки, з якими дітлахи здобувають базові знання про речі, що оточують щодня.
Логотипом французького бренда Janod, що спеціалізується на виробництві іграшок із якісних і натуральних матеріалів, є кролик. І ось чому. Власне бренд Janod було створено 1970 року, його засновником став Луї Жано (Louis Janod). Серед жителів Франції популярною є казка Jeannot Lapin, а її головний герой — кролик на прізвисько Жано. Під час вимови Jeannot (як «кролик») і Janod (як Louis Janod) промовляють однакові звуки. Тож саме цей збіг став доленосним для бренда — завдяки простій грі слів з’явився логотип.