Оформлення замовлення
Яким чином можна зробити замовлення ?
Замовлення можна оформити зручними для вас способами:
- Додавши товар в корзину та заповнити відповідні дані
- Оформити «швидке замовлення» – тоді потрібні лише дані ПІБ та номер телефону, ми з вами зв’яжемось та уточнимо потрібні дані
- Написати нам на вайбер або телеграм на номер (093) 300-37-00
- Зробити замовлення по телефону (093) 300-37-00
Як скасувати замовлення?
- Щоб скасувати замовлення, напишіть нам у зручний для вас месендджер, або на email: info@livtoys.com.ua або зателефонуйте нам по номеру +38(093)300-37-00
Коли відбувається поверення коштів за скасоване замовлення якщо воно вже оплачено?
- Якщо товар ще не передано до служби доставки — від кількох годин до трьох банківських днів після скасування замовлення оператором.
- Якщо на момент звернення товар уже в дорозі — після повернення товару на склад, протягом 5-7 днів, залежно від умов вашого банку.
Оплата та Доставка
Якими способами можна оплатити замовлення ?
- Онлайн оплата відразу на сайті через LiqPay
- Оплата при отриманні + комісія за послугу 20грн +% від суми замовлення
- Оплата на картку ПриватБанку
- Оплата на картку Монобанку
Чи є можливість оплати замовлення платіжними картками Visa і MasterCard?
Так, замовлення можна оплатити карткою Visa або MasterCard безпосередньо на сайті під час оформлення та у відділенні «Нової Пошти» при отриманні.
Коли я отримаю номер ТТН для відслідковування доставки «Новою Поштою»?
Номер для відслідковування вашого замовлення ви отримаєте протягом доби після узгодження всіх деталей по відправці
Як швидко відправлять моє замовлення?
Ми робимо все можливе, щоб по швидше відправити ваше замовлення, після узгодження всіх деталей по оплаті та доставці якщо узгоджено до 11-00 замовлення може бути відправлене того ж дня, якщо замовлення оформлене після 11-ї воно буде відправлене наступного дня, крім високого сезону перед святами, коли замовлення можуть бути відправлятися протягом 2-х днів
Які існують варіанти доставки ?
Замовлений товар на сайті Лівтойс можна відправити :
- Нова Пошта – доставка на відділення у вашому місті (весь асортимент)
- Адресна доставка – Новою Поштою доставка до дверей вашого дому
- Укрпоштою - (на окремі товари позначені Склад (F))
- Justin – ( на окремі групи товарів позначені Склад (F))
Питання та Відповіді
Мене зацікавив товар, але його немає в наявності, як дізнатися коли він з’явиться ?
Для того , щоб отримати повідомлення про те, що бажаний вам товар з’явився в наявності вам потрібно:
- Увійти на сайті в особистий кабінет, (якщо ви його ще не створили можете пройти швидку реєстрацію заповнивши декілька полів )
- потім натиснувши на кнопку на сторінці товару «повідомити, коли з’явиться»
- як тільки товар з’явиться в наявності ви отримаєте повідомлення на ваш електронний адрес
Після оформлення замовлення як можна додати ще якийсь товар, якщо воно вже сформоване?
Якщо ви, після оформлення замовлення, бажаєте додати якийсь інший товар, чи змінити кількість по вашому замовленні, просто напишіть нам на вайбер або наш e-mail вказані в розділі контакти, та вкажіть номер вашого замовлення і код товару який потрібно додати , або змінити, ми швидко все виправимо та відправимо саме те, що вас цікавило 😉